Послуги




Ведучий

День проведення весілля призначений, місце підібрано - пора подумати про ключову фігуру вашого весілля - ведучого. Інтелігентність, грамотна мова, відчуття стилю і такту, вміння відчувати людей і їх настрій - ось складові професійного весільного ведучого. Якщо говорити безпосередньо про вибір ведучого, то вибір величезний: Ми запропонуємо Вам як «зіркових», так і не таких відомих, але не менш грамотних і професійних ведучих у сфері ведення весіль .



Весільний координатор

Насолоджуйтесь та будьте впевнені, що все пройде так, як Ви планували! Координація весілля - це аксіома!
Наші координатори - це люди, які проходять професійну підготовку та навчання, працюють за чітким таймінгом і знають як діяти у випадку не передбачуваних обставин.



Весільний торт

Торт – це невід’ємний атрибут весілля! Він має бути не лише смачний, але і гарний. А якщо весілля тематичне, то і торт повинен бути відповідним. Існують основні правила та особливості весільного торта, які потрібно притримуватися при виборі та замовленні весільного торта.



Музичний супровід

Від вибору музикантів на весілля залежить вкрай багато. Вибираючи виконавців, Ви можна сказати вибираєте стиль весілля, його тон. Якщо весілля класичне і контингент гостей в основному солідні дорослі люди, то і музика повинна бути відповідна. А якщо весілля молодіжне, коли більшість гостей дівчата і молоді люди, то і музика буде абсолютно іншою. Виходячи з цього, слід ретельно вибирати музикантів на весілля.



Постановка першого танцю

Танець – це мова тіла, висловлення почуттів засобами умовних рухів - жестів і поз. Зробіть перший весільний танець незабутнім! Висловіть свої почуття рухами! А професійний хореограф допоможе Вам у цьому!



Церемонія

Наша агенція пропонуємо вам оформити виїзну церемонію - від класичної арки до найсміливішої ідеї! Ми можемо оформити під вас наші арки і конструкції, додати колір вашого весілля, якщо у нас немає, того що вам до душі - приходьте в гості і ми разом з вами знайдемо рішення і втілимо його в життя!



Розробка концепції свята

Звичайним, «шаблонним» весіллям в наш час вже нікого не здивуєш, саме тому молодята намагаються організувати незабутнє свято за ексклюзивним сценарієм. Наша професійна команда ведучих і сценаристів готова запропонувати вам допомогу у цій нелегкій справі і розробити індивідуальну концепцію вашого свята з урахуванням всіх реальних особливостей його проведення. Як же відбувається розробка концепції весілля?

Ми вже не один рік організовуємо весілля, і знаємо, як подбати про кожну деталь вашого свята. Кожна дрібниця повинна вписуватися в загальний стиль вашого весілля, кожна деталь повинна бути виконана на високому рівні. Адже саме з дрібниць складається головне – загальна атмосфера свята. Агенція "iL Vero" знає як зробити так, щоб ваше весілля запам’яталося надовго.



Стилістика та декор

Кожен з нас неповторний, кожен з нас особливий і єдиний в цьому світі. І саме тому у кожного з нас своя - неповторна, особлива історія кохання. І в урочистий день нам дуже хочеться, що б все навколо відбивало і підкреслювало винятковість нашої історії. Немає двох однакових пар - не буде двох однакових весіль! Такий наш девіз, такий наш стиль роботи.

Ми допоможемо вам розробити стиль і жанр весілля. Опрацюємо з вами найдрібніші деталі від аксессуарів до декору та дрес-коду. Продумаємо оформлення церемонії, запрошення та аксесуари для гостей, створимо стильний декор для фотосесії, підготуємо весільну поліграфію від запрошень до подарунків для гостей.

Наша команда зробить все можливе і трошки неможливого, щоб ваше весілля залишилася у вашій пам'яті - яскравим незабутнім і виключно вашим святом. Єдиною в світі ідеальним весіллям!



Шоу-програма

Як відомо, гостей на весіллі потрібно не лише нагодувати, але й розважити. Як вибрати шоу-программу серед величезного розмаїття вибору? Як не помилитися з вибором? Та як не перетворити весілля на концерт? Програма банкету має стати справжньою культурною подією. Тому потрібно подбати про те, щоб усім гостям було цікаво та весело.

  • - танцівники різних стилів та напрямків;
  • - шоу–балет, танцювальні колективи;
  • - ілюзіоністи та поридисти;
  • - коміки;
  • - шоу мильних бульбашок;
  • - вогняне шоу, файєр-шоу;
  • - фокусник та ілюзіоніст;
  • - ходулісти;
  • - міми;
  • - живі статуї;
  • - пісочна анімація;
  • - салют;
  • - театр тіней;
  • - бармен-шоу та інші.


  • Кенді-бар

    Однією з найцікавіших і найсмачніших весільних традицій, які прийшли до нас з Європи, є кенді-бар. На Заході, а тепер часто і у нас, ним замінюють солодкі столи, але замість звичного подавання гостям розмаїті десерти виставляються на окремому столі.

    Макаруни, вишукані капкейки, різноманітне печиво з цукровими візерунками, невеличкі чізкейки, кекси, фрукти, солодкі канапки, креми, морозиво, муси, цукерки ручної роботи, яскраві льодяники, мармелад, зефір і драже – ось чим можна порадувати гостей на своєму весіллі. Проте кенді-бар – це не тільки набір смаколиків, а й важливий елемент декору святкування, тому його оздобленню варто приділити особливу увагу. Перше, про що слід подумати, плануючи весільний кенді-бар – це його колір.

    Зазвичай він залежить від основної кольорової гамми весілля. Якщо ж ваша церемонія не матиме якихось суворо визначених кольорів, організуйте солодкий фуршет у біло-рожевому або біло-червоному кольорах, які традиційно вважаються кольорами кохання. Зовсім не обов’язково, аби всі солодощі мали такий колір – достатньо скатертин, оздоблення, серветок та табличок з назвами смаколиків у цій палітрі.



    Додаткові послуги

  • - організація корпоративів;
  • - організація та проведення дитячих свят;
  • - організація освідчення;
  • - розробка концепції Love story та інше.;